BLVD

Vaknade för en timma sen & gick ut med doggen.. Faasiken vad det tog i mina lår eller. Efter att ha dansat & sprungit runt i 7 cm höga klackar all night long så får man jääkligt ont. Skönt att Ewe fotade min snygga stil sen när jag hade bytat skor, haha! ; D

Såå.. Vad tycker vi om BLVD!? Sjukt snyggt ställe, riktigt skönt med mycket space - det är ju 5 våningar så man känner sig verkligen inte kvävd någonstans om man ska säga så, musiken var väl bra men kunde verkligen ha varit mer "sjunga-med" musik typ. Mer med texter & inte bara party/dans musik, alltså lätt techno. Även om den var bra =) Folket var bra folk, tjejerna schyssta & inte sånna catfights som det lätt har blivit på andra ställen jag har varit på, killarna var softa iaf..

Neej, ska gå & väcka Emma nu ; )

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0