"Du är vuxen men snygg som sjutton"

Hm okej blev inte riktigt som jag hade tänkt mig ikväll.. Sa ju att det skulle bli film & serier. Desperate Housewives segade & ladda ner så orkade inte, The Hills har jag inte klickat mig in på & filmen orkade jag inte sätta på.. Kollade faktiskt på Halal-tv istället haha ; D.. Det var ändå ett bra avsnitt så why not? Mmh, just det.. Öppnade godiset jag köpte förut & jeez vilken smak! Lyssna; Raspberry/Grape, Tutti Frutti/Passion Fruit, Lemon/Vanilla, Cactus/Lime - Tutti Frutti Passion.. My new love ungefär haha!

Nepp, nu är jag trött efter massa blogginlägg som förövrigt har bytat namn till ; bloglovin'.. Lite ball ändå men orka säga bloglovin' istället för bloggkoll.. Ska duscha & PLUGGA nu! Jag vet, I'm good! ; )

Nationellt prov i Engelska B imorgon! Skrivdel är det & jag är sååå dålig på det! =/ Men ska gå, det har jag lovat mig själv! Inte försova sig bara haha..

- rollin' round under covers, blowing kisses like we're lovers ♥

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0