Fan är jag..? Antarktis eller?

Trött & kall, ja såklart.. Det är ju mig vi snackar om.. Den här jävla redaktionen är så äckligt kall så det finns inte =( Som Matilda sa, det blåser ju orkanvindar här inne, haha!

Okej.. Vad har jag att göra idag då? DVD-omslag som inte kommer gå för nu ska vi tydligen ha en till jättelång genomgång och jag har inte ens någon bra idé.. Men då kan jag väl alltid sätta mig med projektarbetet annars. Får se.. Tycker inte det är lika skoj nu längre, har ingen riktigt bra inspiration. Vet ju exakt vad jag ska skriva men tycker inte om att börja skriva & så..

Jaja.. Genomgång & powernap a la naturkunskap/körkortsteori/Stockholm var det nu..

Puss!

josefine
2008-11-13 @ 12:22:57

sv: Sånna leggings finns att köpa på nelly.com :D

walnut
2008-11-14 @ 08:32:20

haha läste anarkist först=P

Suss
2008-11-14 @ 20:13:12

Svar Walnut: Haha herregud nej! Jag menade mer att det var lika kallt i redaktionen som det är på Antarktis =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0