Goodnight, sleep tight & don't let the bedbugs bite!

Mm, kom hem 17:3o som jag sa, fixade in cash på kontot först innan jag åkte hem & sen när jag kom hem så blev det gamla vanliga, äta & sova haha.. Man kan fan undra om jag inte är 5 år som behöver sova middag ;D

Imorgon har jag iaf en softare dag, ska till tandläkaren i Alingsås & sen tillbaka till skolan på religionskunskapen & polskan. Efter det blir det kolla bräda, iih! =) Sen på kvällen blir det väl bara att vara hemma =/ Ifs är det Desperate Housewives 21:oo! =)

Jaja.. Nu ska jag ta bort my makeup & bädda ner mig i myyskläder och call somebody ; )


"Do not look back and grieve over the past,
for it is gone, and do not be troubled about the future,
for it has yet to come. Live in the present,
and make it so beautiful that it will be worth remembering"


Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0