I can't believe it at all

Är hemma från Allum nu, köpte inget men provade lite saker iaf.. Inget satt tillräckligt bra iaf.. & nu har jag verkligen fått ångest inför den kommande veckan! Fattar inte vart detta kommer ifrån helt plötsligt? Vi har inte mer att göra nu än vi har haft innan men ändå känns det som att jag bara missar mer & mer, fattar inget och orkar inte ens bry mig. Ett exempel är iaf, hela Jm3 - mediakunskapsprovet; 9-1o häften där bara 1o% är viktigt och ingen vet ens vad det viktiga är..!?

- Eller är det samhällskunskapprovet? Ser ni, vet fan inte ens vilket ämne det tillhör!

Vill vara leeedig, slippa skolan & bara omge mig med mina nära & kära..

Jaja nog pratat om det, får ju bara mer ångest ju mer jag tänker på det haha..

Gossip girl, 19:oo!

Puss!


Malin
2008-11-17 @ 16:57:47

GG är bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0