I can't get you off my mind

Ohhhh, don't even look at me wrong when I come through the hood
Ain't nuttin change still holla at my homies
Ohh and when I hit the block I still will kill
And I don't want to, nigga but I will if I got to
Kill, if niggaz get to fuckin around
If niggaz get to fuckin around

; Emma, nu får vi köra igång med denna igen haha!



Grr blir riktigt trött på mitt musikprogram på datorn.. Bara hackar & har sig.. Kom på att jag ska köpa en ny data på mellandagsrean, ifs ska säkert halva Sverige göra det också men jag har velat ha en ny lääänge nu!

Kollade som sagt på GG förut & sjukt hur bra framtida avsnitt måste bli nu när Serena är tillbaka! ; ) Nästan så att man inte orkar vänta tills Söndag utan vill ladda ner, haha.. Men nepp.. Jag ska stå emot. Måste ju ha något att se framemot!

Fixade mina naglar förut, all black blev dom & sinnes hur hett det är! Inte bara det.. Utan det är ju även inne, haha ; D

Känns som att denna veckan kommer bli riktigt bra! Vet inte varifrån jag får känslan.. Får ju bara mer & mer att göra i skolan men det känns mycket lättare nu på något sätt. Kanske för att förra veckan var en sån riktig "få-ut-allt-ur-systemet-vecka" typ. Låter jävligt knas jag vet, men alla (speciellt tjejer) vet att man måste få ut allt skräp ur kroppen då och då..

Ska dra mig mot sängen snart. Har sovit tillräckligt idag, 7 timmar inatt & sen två mellan 13:oo-15:oo.. Har en känsla av att jag knappt kommer kunna somna. Har inte fått ut partytjejen än haha! Men man behöver ju minst 8 timmar till nu inatt för att orka med imorgon. Eller just det, naturkunskap & iv-val. Sa jag 8 timmar? Jag menar 18, haha!

Nattinatti folket!

Puss!

Anja
2008-12-01 @ 07:07:39

Svar:

Nej, han har ju sagt det. Det förstår jag. Särskilt framför juryn, alla i publiken skriker ju så mycket så att man knappt hör något.

Emma
2008-12-01 @ 15:18:31

And I don't want to, nigga but I will if I got to

KiIIIiiLLLLL

if niggaz get to fuckin around

If niggaz get to fuckin arooooOOUund

:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0