I like the way that you taste

Är hemma från allt nu & försöker få tag på Stadium.. Jag behöver nämligen veta lite saker, ser ut som att jag får min bräda imorgon iaf & då behöver man ju vara 15o% säker på att det blir rätt!

Annars då? Har sjuukt ont i magen för kastade in maten haha.. Har ju inte ätit sen igår, förutom lite godis & chips på jobbet vilket tydligen får mig att sälja bättre ; ) Är trött men har ingen lust att bara sitta hemma ikväll faktiskt.. Känns som att hela helgen är fördärvad då ju, haha! Får se hur det blir med det iaf..

Köpte partylinne igår så bilder kommer när det är dags för utgång på Fredag/Lördag! ; )

Ska testa ringa Stadium igen..

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0