Filmkväll

Har precis läst igenom MASSA blogginlägg & nu är det äntligen färdigt, fast ifs. Har jag inga blogginlägg att läsa så har jag inte så mycket att göra ; D

Håller på att ladda ner "Another gay movie", har ju hört så mycket bra om den, haha! Kommer säkert dö på kuppen för den är ju helt ocensurerad & handlar om killar som är oskulder som ska lära sig (!!) så man kan ju undra vad den handlar om..?

Iaf.. Nu ska jag kolla lite andra småsaker & sen blir det filmen då, hehe..

Puss!

Anja
2008-11-14 @ 22:41:46

Svar:

Ja, jag är helt kär i nummer 2. Haha nej men kolla in hemsidan, det är helt crazy outfits där. Såg också att de jag valde kanske inte var helt galna, men men ;)

Emma
2008-11-15 @ 02:36:09

hahahha testet ägde!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0