Lights will guide you home and I will try to fix you

Nu är jag hemma & har gjort allt som jag skulle göra! Kan ifs plugga lite mer men det får bli snart efter att jag har vilat lite ; D Mår sjukt mycket bättre nu iaf!

Engelskan förut var roligare än vad jag trodde, satt framför datorerna & skulle skriva CV och personligt brev på Engelska.. Skrattade hela tiden åt alla möjliga saker så läraren frågade oss om vi hade skrivit upp "part of the giggling (fnissande) team" på CV:t haha =) Nej men det var iaf riktigt kul & fick sluta tidigare så tog tåget en halvtimme tidigare vilket hjälpte mitt humör såå mycket mer!

Nu ska jag läsa andra bloggar, ladda ner lite film & kolla tv.. Sen plugga! Jag lovar! =)

Puss!

Denna outfiten är förövrigt en av dom finaste! Tänk & kunna klä sig så personligen och att få inspiration från ingen stans utan bara kunna det ; )




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0