My friday

Jag är sjuuukt trött =( Var på någon framtidsmässa idag istället för skolan, alltså det var en skolgrej. Man kollade runt på olika högskolor, universitet & lite sånt.. Jag kollade ju såklart KY & utlandsstudier! Blev riktigt sugen när jag hörde om SI utlandsstudier. Dom fixar boende och allt sånt åt en & det kan ju behövas för känner ingen i USA förutom min ena halvsyster, men hon har jag ingen kontakt med & hon bor inte ens i den staden jag vill till.. Jaja, valet görs ju ändå senare..

Efter mässan som vi var klara med runt 2 med så stack vi till stan & var där tills 4.. Köpte mascara & ett linne som jag är dunderförälskad i, can't wait tills jag får ha på mig det ungefär haha =D Shoppingkick, javisst!

Nu är jag iaf hemma, har ätit och är trött men kan ju fan inte somna nu.. Får försöka hålla mig uppe & lägga mig typ 23 iaf.. Ska ju jobba 12:oo-15:15 imorgon ändå..

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0