Nationella

Skrev klart nationella i Engelska B ett tag sen, gick väl rätt okej fast jag vet att jag kunde ha skrivit mer. Kom inte på ett till bra ämne bara & dessutom så vet jag att läraren märker när det börjar bli utdraget och sånt kan bara sänka betyget. Vi får väl se om några veckor hur det gick =)

Ska äta nu & sen drar vi till Alléskolan i Floda.. Gör nämligen en högstadietajms & vi har fått Allé.. Ska bli skoj! =) Tajms är förövrigt en tidning som vi på Jm gör =) Vi gör den först och främst till vår skola men det gör vi tidigare på höstterminen & nu gör vi i 3an en tidning för högstadieskolorna då..

Idag är en jobbig dag, skola till 16:3o, jobb 17:3o & hinner inte hem emellan, slutar jobebt 21:oo ikväll! Snacka om att jag ska sova, haha! ; D

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0