Skitkamera!

OKEJ.. Jag hade tänkt lägga in ett par bilder, skulle gjort det hmm typ 7 timmar sen men datorn hittar inte pisskameran!! Har den gått sönder på något vänster eller? Kan den ifs inte ha gjort för den ligger ju säkert i kameraväskan hela tiden när jag inte använder den och jag har inte tappat den en enda gång.. Fattar inte!! Hur fan jag än gör så vill den inte ansluta! =( Får väl lägga in det när det funkar eller helt enkelt aldrig få in bilderna, hemska tanke! =P

Anyway.. Har kollat klart på "Another gay movie" nu & den var väl...

... speciell!? Såklart rätt rolig men vissa av grejerna fick mig att skrika rätt ut haha!

The best buttlove is when you're in love

- jag menar, seriöst!! Haha ; D


Ska dra mig till sängen nu I think.. See y'all tomorrow antagligen..

Puss!

Emma
2008-11-15 @ 02:34:26

hahha skriiiiiiika rätt ut var rätta ordet!!HAHAHAAH


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0