Smällfet

Sitter här & tar det lite lugnt nu, smällde nyss i mig världens chokladtårta med hallonkräm längst upp.. SJUKT gott men uusch så proppmätt man blev eller.. Käkar iaf tårta för vi firar min brorsas flickvän, hon fyllde nämligen år igår =)

Fan.. Min hals gjorde ont imorse när jag vaknade & nu nyser jag =( Får inte bli sjuk!! Det är såå jäkla kallt i mitt rum så därför blir jag förkyld.. Måste göra något åt det men på ena fönstret går inte handtaget helt ner så därför är det alltid pyttelite öppet + att ventilen inte går att stänga.. Fick ifs världens bästa tips från en tidning, svälj vinäger och honung från en tesked, det ska vara lika mycket av både och. Det hjälpte faktiskt mot halsen, haha! Iaf så ska honungen lindra det onda och vinägern ta bort bakterierna.. Annars får jag väl flytta på mig & sova längre bort från fönstret haha.. Eller inte alls här hemma ; )

Nepp, nu ska jag vara lite social..

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0