Snowboards and shoes - my two real loves

Är hemma från jobbet nu.. Gick helt okej, men jag har kommit på en sak.. Varje gång jag säljer & Hussam säger: Det är bra, fortsätt så.. Så går det alltid mycket sämre efteråt. Så nästa gång ska jag be han hålla käft ; D haha nej skoja!

Skolan idag var soft & kort.. Mötte upp pappa & plastmamma i stan efteråt och vi åkte & hämtade brädan.. JAG ÄR KÄR - bara så alla vet! ; )

Köpte även högklackade skor & det är sådana jag alltid velat ha, fast dom har aldrig funnits i rosa men nu så! =)



Ska sova snart hade jag tänkt. Vill vara lite pigg imorgon iaf.. Säger godnatt nu =)

Puss!

walnut
2008-11-26 @ 08:34:36

skiitsnygga grejjer ju! men gåre verkligen att åka i såna skor, blire inte kallt=/???

Robin
2008-11-26 @ 11:26:00

wtf, they even look to fit together!! :P allmost the same colors ;).. haha <3 for uuu!!

Suss
2008-11-26 @ 13:07:59

Svar Walnut: Haha joo det blir väl kanske lite kallt, men man måste ju vara snygg i backen vettu ; ) haha!

Suss
2008-11-26 @ 13:08:53

Svar Robin: I knoow, that's why i bought them haha ; )

carro
2008-11-26 @ 20:51:14

fan vad snygga skor :O Då vet jag vem jag ska råna ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0