This song reminds me of ...!?

Yves Laurent - Zookey (Lift your leg up)


Kollat på Bring it on & är sjuukt sugen på att ladda ner resten av filmerna.. Är ifs inte säker på hur många det finns allt som allt, 3 eller 4!?

Anyway.. Händer as usual inget idag.. Satt i telefon med Stadium i en halvtimma typ, tjejen var så gullig.. Hon sprang runt i butiken, kollade upp varorna jag skulle ha i centraldatorn & sprang in på lager på Stadium XXL & den affären är fan inte liten! Iaf så slutade det med att imorgon köps brädan & bindningarna, iih! ; ) Ska testas skor också of course!

Only problem ; jag ska vara set and ready at 1o:3o! Får se hur jag lyckas, ska ju ändå kolla film & serier ikväll! & så har jag jobb imorgon 12:oo-15:15 & sen efter det får vi se!

Drama follows you everywhere.. I think I should know!

Puss!


Emma
2008-11-22 @ 22:32:55

It reminds me of GET WEEEEEET!! :D hahaha lääätt!

fast vad menade duu? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0