My only wish for christmas!

Är hemma nu från allt.. Åkte till Alingsås & tandläkaren först av allt imorse & yes sir, såklart mådde jag inte bra när jag åkte därifrån. PRECIS som vanligt när tanten är där. Tack & lov var hon iaf bättre idag än vad hon brukar vara. & jag ska nog opereras. Fast det vet jag inte 1oo% än innan den 1o:e då jag ska till Borås & snacka med dom..

Efter det så var det tillbaka till skolan, fick reda på en tragisk sak & även ifall jag inte kände henne personligen så är det hemskt & såklart jag ställer upp och finns här för Stefan som kände henne ♥

Efter skolan var det stan som gällde. Träffade pappa & mhmm I'm in love! Är inte helt säker på att det blir just den brädan än men seriöst. Den är sååå jäkla fin i verkligheten så det finns inte! Orgasm på HÖG nivå ; ) haha..



Har köpt godis till kvällens film! =) Kände mig sjukt sugen när jag gick där mitt i stan och allt så vafan hehe.. Ska läsa andra bloggar nu, hörs sen..

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0