11:23

Har precis haft nationellt prov i Engelska B igen.. Kom 2o minuter försent men fick göra provet ändå & hann! Hörförståelsen var en helt annan sak iaf.. Fattade fan ingenting & jag absolut hatar den delen! Det är mer ett minnestest än hörförståelse.. Det handlar ju om vad man kommer ihåg vad dom sa på sån engelska man inte fattar.. Jaja, vi får väl se..

Alltså jag är så jäkla tom.. Vet fan inte ens vad jag tänker & känner just nu.. Anledningen är inget jag tar upp här, utan den vet bara mina närmsta vänner om & jag älskar dom verkligen! Jag vet att dom stöder mig & att jag kan prata med dom om allt!

Förhoppningsvis kommer jag känna mig bättre i slutet av dagen när jag har fått fokuserat på andra saker..


Igår kostade en snubbe på jobbet mig 636 kr, TACK! Fatta hur jääkla lack jag blev eller, inte klokt..

& just det.. Skoldagen igår var fan underbar.. Kom hit, åkte iväg till Allé & intervjuade lite - gick rätt snabbt & sen kom vi hit, åt ASGOD fisk (!!) & hade naturkunskap där vi fick sluta 2o minuter tidigare och det gjorde så att jag fick ta det tidigare tåget.. Hade inget IV-val heller! Världens bästa Torsdag som annars brukar vara den sämsta dagen någonsin!

Menmen.. Nu ska jag äta hamburgare! =)

Puss!

Emma
2008-11-29 @ 02:13:52

jag älskar dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0