Tv söndag

Hmm blev inget tittande på bräda idag för pappa mådde inte så bra, så det blir på Tisdag istället. Nu har jag tvättat klart & kollat på avsnitt 13 av The Hills.. Fan ska jag göra nu då..? Ingen uppdaterar sina bloggar, finns inget bra på tv, har ingen bra film att kolla på.. Vill bara mysa, men det går ju självklart inte heller =(

Trots att det är Söndag & helt dött överallt så mår jag mycket bättre än vad jag brukar göra på Söndagar.. Dom innebär ju alltid ångest men not today, inte till 1oo% iaf! I wonder why ; )

Verkar som att det blir lite av en tvdag idag, Desperate Housewives, Gossip Girl (säsong 2, braaa Kanal5) & Hål i väggen haha =)

Puss!


Emma
2008-11-09 @ 21:57:06

älskling jag såg precis sean kommentaren "/ så sorryyy kunde inte bränna!

här har du däremot receptet ;)

http://lovecheer.blogg.se/

puss! ses imooon <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0