Here is a little story that I've made up

; Go ahead and hate me baby


Vafan.. Skulle inte jag sova tidigt? Vad hände med det..? Okej, det är lov och jag skulle egentligen ha varit ute & skakat nu men nepp, & det är trist.. Såklart jag är trött & seg men skaka slår allt ; )

,okej ska inte ljuga. Det slår inte allt! You know what I mean ; )

Anyway.. Lovet är fan slut nu och detta lovet var sjukt värt! Men jag är inte redo för skola! Eller såklart jag behöver rutin men jag pallar inte. Har för mycket annat viktigt nu.. Vill till La LA land <3 & of course så mycket mer jag inte har tid att göra när jag är i skolan.. Do I smell skolk? Not good hunny..

Ska dra mig nu, försöka få min skönhetssömn, hehe..

Puss!


Robin
2008-11-02 @ 18:57:20

what a woman <3 omg i say no more..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0