Simple days of hand in hand

Mmh, ska fortsätta där jag slutade.. Åkte 1o:3o igår & köpte bräda, iih! Får den ifs inte förens imorgon för han skulle montera den =/ Can't fucking wait!! Iaf.. Efter det var det jobb som gällde & efter jobbet var det X =) Kom hem relativt sent, men funkade att gå upp & klara hela dagen i skolan idag ändå..

Naturkunskapen var inställd idag & istället hade vi föreläsning av en Indier som var väärldens sötaste! Han hade ett leende på läpparna hela tiden & berättade riktigt bra & roliga saker så alla i salen knäckte sig! ; D & det behövdes för mig BIG TIME!

; You reach me somewhere deep within


Imorgon är det rätt soft skola som gäller & sen hämta bräda som jag har sagt ungefär 1ooo gånger redan, haha! Blir även provning av dom snyggaste skorna i hela världen, & sen på kvällen är det jobb.

Med risk för att bli för kryptisk så avslutar jag här.. Hörs kanske lite senare! =)

natasha bedingfield ♥

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0