0,11 kr i timmen

Japp.. Ni läste rätt.. Det är vad vi tjänar om man tar genomsnittet på hur mycket man går i skolan på en månad, & så har vi räknat bort lunchen på en timme. Man får ju ändå aldrig betald lunch på jobb. Så slår du ut studiebidraget 1o5o kr så blir det alltså o,11 kr i timmen! Snacka om att man tjänar lyxlön om man jämför haha =D

Jaja.. Har suttit med min svenska i några timmar nu & ska äta ÄCKLIG fiskburgare nu =( Kan knappt äta för jag har ooont också =(

Puss!

walnu!
2008-10-16 @ 14:33:03

jag måste ta ett snack med er mattelärare asså=P

Johanna WP
2008-10-16 @ 15:29:51

sugen på en ny & fräsch design? :)

http://ilky.blogg.se/2008/october/utkast-jag-har-1.html#comment

Suss
2008-10-16 @ 15:36:36

Svar Walnut: Haha men klaga inte på henne ; ) Det är vi som inte kan lära oss något haha..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0