Beat a brat with a baseball bat!

Benny Benassi vs Sean Paul - Satisfaction vs Temperature

Bästa låten!! Taaack Emma ; )


Vad har jag gjort ikväll då? Inte mycket alls typ.. Kom hem, åt panncakes! & sen så softade jag bara.. BRA att jag somnade! =/ Ifs sov jag bara 1o minuter för sen fick jag suprisesms & blev happiii! ♥ Vaknade av det och lika bra var det för hade jag sovit mer hade jag aaaldrig vaknat haha.. Hade liksom typ vaknat nu då.. Aja.. Åt kvällsmat sen framför tv:n & sen hopp in i duschen och nu sitter jag häär! =)

Imorgon är det jobbintervju som gäller! Gruppintervju ifs så gäller nog att man sticker ut lite & är trevlig, men det är jag ju såå bra på så det är luungt, haha!

Är i stan vid 3 imorgon & ska fixa lite där.. Typ med bankerna och allt.. Sen så kollar jag väl runt lite eller åker hem en snabbis och äter.. Sen till intervjun då som ska vara 18:oo.. Kommer vara fett trött för hon sa att det kommer ta typ en & en halvtimme! (Låter helt fel när jag skriver en & en halvtimme, skriver nog feeel så svenska b jag kan vara ibland haha)

Fick bloggkoll & funka på min dator nu så ska kolla där! Talk to y'all later!

Puss!

Emma
2008-10-06 @ 23:16:52

vsg min skönheet^^ allt för dig ;) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0