Fortfarande heelt lost!

Har inte haft tid att uppdatera men kan iaf säga att jag inte mår helt 1oo nu... Har röjt undan nu lite & diskat iaf.. Inte van att diska någonstans så kommer bli jobbigt i 8-1o veckor! Mm, precis.. Inte 4-6 veckor som jag skrev innan.. Eller ifs kommer mamma (som har opererat foten) kunna gå runt lite mer då men jag kommer fortfarande få hjälpa till mycket..

Jaja.. Vi var iaf ute igår på Berså, bunnyfest.. Såklart var det skoj men var inte lika mycket folk som dom sa. Men några shottar blev det & jisses säger jag bara! GOTT med lakritsshot & San Francisco! =)

Vet inte vad jag ska skriva mer.. Mår lite illa så måste softa, inte tänka haha.. Ska dra till stan & lämna tillbaka lite saker också. Bara för att jag & Fridah är smarta som köper, använder & lämnar tillbaka. Det märker ju inte dom. Grejerna sitter ju ändå på huvudet & benen så det ska nog gå ; )

Hörs kanske senare, om inte så imorgon!

Puss!

Emma
2008-10-29 @ 19:55:16

hahaa du och fridah var ju jättesöta på bilderna!! :P vart fick ni tag i öronen dåå? köpa-använda-lämna tillbaka?? haha

Robin
2008-10-30 @ 00:23:40

i have no crappy idea where the text is about but just want to kiss you so: puss!!

Suss
2008-10-30 @ 00:33:17

Svar Robin: It's about a party with a playboy theme, that i'm gonna take care of the house alone for 8-1o weeks and that me and my friend Fridah are smart, cause we buy things, use them one time and then return them to the stores haha =D Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0