I’ll be your after party

Haha tydligen är inte jag den enda som har The Hills feber.. MTV har visat The Hills i några timmar nu =) Menmen..

Är så jäkla seg idag eller.. Har sjuuukt ont i hela ryggen, har ingen aning varför & pallar inte fixa mig överhuvudtaget. Men ska iaf till Moi snart & klippa och färga håret =) Väntar bara på att mammut ska komma hem så vi kan äta och sen drar jag..

Blir nog bara mys och att ta det lugnt i helgen för nästa helg är det ju ferre ; ) Maskerad hos Emelie! Ska vara kaniiin haha =D Undra bara hur man målar en kanin.. Jag menar, katt målar man ju svart nos & morrhår men kanin!? Mmh, men det löser sig.. Längtar iaf!

Jaja.. Uppdaterar senare..


I always get my hopes up!

Puss!


Emma
2008-10-04 @ 17:43:46

http://www.buttericks.se/sminkningar.aspx?Smink-Make-UpId=23&StegId=3



haha seriööst! det e ju bara å söka på google "sminkad som kanin"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0