Jobbintervju!

Kom hem från jobbintervjun ett tag sen! Gick rätt bra men känns ändå som om dom kommer välja någon annan.. Alla andra (förutom typ en eller två till) hade jobbat inom Telemarketing innan! Men jag menar, det måste ju vara första gången för alla någongång & jag behöver faktiskt detta! Får veta imorgon iaf om jag har fått det eller inte.. HOPPAS! Kommer typ aldrig kunna sova & gå normalt i skolan imorgon tills jag får veta.. Gänget verkade vara sjuukt härligt iaf förutom vissa som verkligen var konstiga.. Men dom får nog inte jobb där ändå för dom kunde ju inte ens svara på simpla frågor & typ pushade fram allting.. Allt dom gjorde är big no:s när man är på jobbintervju!

Aja.. Har inte mycket att säga förutom att jag är stööört trött =( Ska faktiskt lägga mig snart.. Orkar inte ens sitta här! Säger nog godnatt nu!

Puss!

Emma
2008-10-07 @ 23:30:13

Tell me aaall about it imon älskling!!!

walnut
2008-10-09 @ 10:34:18

Graattiiisss mooossseeettt=D

Suss
2008-10-09 @ 15:55:21

Svar walnut: Haha tack =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0