Kort om Stockholm

Kom hem från Stockholm igår kväll & hade det mysigt någon annanstans än hemma ; ) Jobbade från 16:oo idag & sålde 3 stycken! Sjukt gött att få en sån bra start iaf! Ska jobba klockan 12:oo imorgon också.. & älskar att vi får söndagsfrukost på jobbet =)

Köpte lite saker i Stockholm men har inte tagit något kort.. Iaf så var det leggings som ser ut som jeans, låter helt fult men ni ska bara VETA hur jäkla snyggt det är! & så en lång ljusrosa (såklart) tröja från Gina Tricot, julklapp till mammut (måste vara tidigt ute hehe), örhängen och halsband för 3o kr! Hmm.. Det är iaf det jag kommer ihåg haha.. & såklart blev det massa mat från donkan och godis!

Såklart hade vi obligatoriska saker att vara på som var regeringskansliet, dramaten, riksdagen, teater, livsrustkammaren, vasamuseet & kanske något mer som jag inte kommer ihåg.. Bästa är ju lätt att jag har somnat mycket lite här & där ; ) Och jag somnade liksom inte tyst och lugnt utan varje gång jag somnade så ryckte alla mina muskler till i kroppen så jag verkligen hoppade till och sparkade på både personerna bredvid mig och i stolen framför, hahaha! Har sovit när Carl Bildt har snackat också ; ) Så jäkla sjukt alla konstiga ställen och positioner jag har somnat i iaf!

Summa sumarum så har jag haft det jättebra & lärt mig hitta i Stockholm! Dock kunde vissa saker ha varit bättre men klassen är ju som den är vid vissa tillfällen.. Bussresan hem var såå bra iaf! Gillar Stockholm som stad, men folket.. USCH! Har träffat kanske 2-3 stycken som var trevliga & dom var det bara för att det var deras jobb..

Nepp.. Nu ska jag kolla vidare & sen försöka sova tidigt.. Ska ändå upp runt 1o imorgon!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0