Mmh.. I'm angry, JÄKLIGT angry!

I don't wanna be here... Känns verkligen som att jag borde ha stannat hemma.. Från första minuten jag gick upp har allt gått fel. Hoppas inte resten av dagen blir sån bara! Har sjuukt ont i magen, känns som att jag inte har ätit på flera dagar men åt ju värsta frukosten..

Eller jo.. Resten av dagen blir tydligen sån.. Tjafsade precis med min lärare som påstår att "såhär går det till på en professionell tidning" - men hon vet ju inte ens hur det går till på en sån för hon blev ju sparkad eller whatever. Jag menar.. Vad gör en journalist på en skola & jobbar som lärare..? JISSES!!!!

Borde ha lyssnat på mamma när hon sa igår att jag inte skulle gå till skolan idag.. Men går jag inte idag är det ingen idé att gå imorgon för vi har ju ännu mer onödiga lektioner imorgon..

ARGH palla!

Puss!

Jennifer Make-up artist
2008-10-02 @ 13:06:54

Hej!!



Jo jag fick min inspiration från en fotograf i Norge. En bild som han hade på sin hemsida.



MVH Jennifer

www.jenniferhakansson.com

Martina
2008-10-02 @ 13:32:30

Ja visst är hon fin :) Jasså :D Det är min favoritras. Hoppas du får en bra dag!

Kim
2008-10-02 @ 15:07:01

Ja visst är det gott! :) Kolla min nya design.

Tanja
2008-10-02 @ 16:10:20

Visst är dem :)

Var med å tävla du också, å länkar du om tävlingen på din sida så får du 2 lotter :)

tävlingen är på ninac.blogg.se

Alina
2008-10-02 @ 16:14:03

Var gärna med på gissa bilden tävlingen i min blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0