Mysigaste helgen!

Japp, jag har varit jääkligt off över hela helgen.. Kanske inte är så konstigt? ; ) Har haft det jättemysigt & bra i helgen iaf! Can't wait til' next time..

Imorgon börjar en ny vecka men TACK att det knappt är någon skolvecka iaf. Har det mesta avklarat och imorgon har jag bara tråklektioner + ett samtal med någon om något jag inte har en aning om vad det kan vara, blir sjukt orolig.. Du kan alltid prata med mig om allt, det vet du ♥ !

På Onsdag morgon åker klassen till Stockholm & kommer hem på Fredag kväll.. Sen är det helg och lov! Sjukt gött.. Ska jobba lite & passa på att vara med så mycket folk som möjligt! Försöka glömma bort skolan på ett BRA tag! Har andra grejer som känns viktigare i livet nu..

Nepp.. Nu orkar jag inte skriva mer.. Vet inte heller om det blir mer bloggande ikväll heller för känner mig sjukt seg.. Men även det har sina orsaker ; ) haha!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0