Stockholm imorgon!

Är hos Emma nu =) Efter skolan åkte vi hem till mig för att hämta min packning & köpa godis till imorgon.. Sen tog vi tåget hit och handlade äkta utflyktsmat, typ gifflar, festis & yoggi yalla ; ) Ska fixa baguetter med ost och skinka och frukt och så med =) Måste vara fulladdade på bussen hehe.. Nu ikväll hade vi tänkt fixa våra naglar & göra lite tjejgrejer och såklart kolla på Desperate Housewives! =)

Vi ska vänta på bussen o5:45 imorgon, gaah! Har en känsla av att sömnen kommer bli svår haha.. Man har ju redan tänkt på vem som antagligen kan missa bussen imorgon & vilka som skiter i att komma haha =D Såklart är det ju alla dom "klassiska" personerna i klassen, inga namn nämnda! ; )

Aja.. Nu har jag inget mer att berätta.. Nästa update blir iaf när jag kommer hem någongång nu till helgen! Ha det så bra alla! I'm gonna miss you!

Some of you, even more ♥

Puss!

Robin
2008-10-21 @ 20:44:14

Some of you, even more ♥



aaaahw tnx :P

Suss
2008-10-21 @ 22:08:27

Svar Robin: Mmh, of course I mean you too <3

Robin
2008-10-22 @ 10:26:06

haha sweet <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0