The new crew rules! ; )

Kom hem från jobbet nu! Hade yttligare en underbar kväll där & sålde två stycken.. Tänk på att det är första gången också ; ) Riiiktigt sporrad blir man av Husam också =) Gött att jag jobbar med han i helgen!

Hann inte skriva förut för kom hem & gjorde bokanalysen.. Är inte klar än & det är fan svårt! Menmen.. Just det, tandläkaren gick bra & kärringen var inte där vilket gjorde min dag perfekt haha =D & numer kallas jag för Kapten Krok ; ) haha nej skoja bara! Fixade iaf till bågen & lät på tandläkaren att det var slut snart för hon sa typ: "håll ut nu det sista" !!

Jaja.. Nu ska jag inte vara osocial mot dom på msn.. Lite hyffs får man ha hehe..

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0