Tonight I'll be your naughty girl

Vakterna klagar på drinkar i taket - jm3 ; sthlm o8 ; )

Älskar våran klass när det är röjj & fest haha.. Alla blir världens gäng och behöver jag ens säga att jag lääängtar till Stockholm & utgång? Ända jag inte längtar till är den drygt 6-7 timmars bussresan fram & tillbaka =/ Men annars! =)

Sitter & lyssnar på musik nu.. Försöker få upp humöret lite & tänka på alla positiva saker. Svårt när man kommer till tankar om vem som är viktigare än den andra & vem som ska stanna och vem som ska gå.. Måste faktiskt vara lite kryptisk nu men ni som känner mig, fråga bara  vad det handlar om ifall ni vill veta! No problems..

Anyway.. Ska försöka sova snart.. På ett sätt vill jag bara lägga mig & somna på en sekund, vakna upp för en helt ny dag.. Men som alla vet.. Jag HATAR (!!) att sova själv! =( Har en känsla av att det inte blir så mycket sömn inatt..

Just det.. Var på bio igår med sötaste & såg Step Brothers, såå klockren! Hela publiken skrattade ju fan jämt, förutom killen till höger om mig. Log någongång typ haha.. Helt sinnes när dom gick runt i sömnen.. Man måste se för att fatta men fyfan vad kul hahaha! Satte ju i halsen nästan & gör det bara jag tänker på det haha.. Snacka om torr humor man har ändå ; )

Usher - Yeah (speedbreaker remix) ♥

Puss!

Anonym
2008-10-20 @ 19:19:48

det kommer bli så fett kul :) bussresan blir vad man gör den till :P Vi gör den till röj och fest den också ; )haha

carro
2008-10-20 @ 19:20:42

mitt namn försvann visst :P haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0