Top Model!

Glömde säga att jag kollade på Top Model finalen & är såååå glad över att Whitney vann! Visste från första början att Anya skulle vara en av finalisterna men hon ÄR faktiskt ingen Top Model.. Hon kan inte ens prata fint & dom har alltid krävt det av finalisterna.. Juryn har ju sagt till alla ghetto tjejer att sluta prata så och blablabla.. Så samma sak gällde väl för henne.. Men men, Whitney ; ) Så sjukt fin! Grät faktiskt lite när jag såg hennes namn & bild på skärmen haha =p Men blir man glad så blir man glad iiih!

Ska fortsätta pilla med min dator.. Går mycket bättre nu men har inte vågat testa en sak som var hela orsaken till att jag var tvungen att installera (formatera om) allt.. Får se om jag vågar testa hehe..

Puss!

Tanja
2008-10-02 @ 16:11:50

Jag tycker också att det är kul att hon vann!

Ett plus är också att hon inte direkt var den smalaste modellen :)

emm
2008-10-02 @ 22:49:10

håller me tanja, skiit bra att hon inte var trådsmal, som är ett ideal idag..



svar: jaa, snodde den här av en kompis, heehe, en liten fuling :D älskar små korta serier, alltid lika kul! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0