Uppfylld önskning!

Det kom önskningar om ett nytt inlägg om äpplen efter det populära i somras!
http://susscutiie.blogg.se/2008/june/applen.html


Nu äter jag ett äpple. Det var längesen jag åt ett äpple. Äpple är ganska gott! Denna gången är det ett polskt äpple jag äter. Jag ska nog försöka äta mera äpplen. Bra att min mamma kan köpa goda äpplen!




Äpple låter förresten jäävligt fult när man säger det i varje mening! Hahahahhaha ni kan kalla mig vad ni vill, sjuk i huvudet, trött, kass humor whatever! Jag tycker bara det är så jääkla kul, hahaha! =D

Bäst att jag lägger mig innan något värre händer haha!

Puss!


anneli
2008-10-07 @ 08:51:21

Ja jag såg det nu när du skrev satt hela natten och kollade, fy vad bra den är.. :) Tack sötnos för du sa till =)

Emma
2008-10-07 @ 10:30:00

hahahahahhaa så jäävla ballt!

Jossan - svart till suss
2008-10-07 @ 16:32:27

Den är med i Camp Rock och det är Demi Lovato och Joe Jonas som sjunger den. =)

Kajsa Pettersson
2008-10-07 @ 16:34:21

hej!

jag skulle önska att du hade lite fler listor.

Kanske en lista på lite äckliga saker som banansnören.

tack // en trogen läsare

Robert Nehmé
2008-10-08 @ 19:27:24

Hej...

Jag har en liten fråga som handlar om mode och stil. På min blogg hittar du fem olika kläduppsättningar och jag undrar vilken utav dessa fem uppsättningar du skulle välja?



Tack på förhand. Robert

Emma
2009-08-23 @ 01:46:56

HAHAHAHAHAHAHA bästa ever!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0