Utmaning!

Är i skolan nu & soooftar.. Nej, men jag väntar faktiskt på Johanna för vi måste fixa med vår layout på Afghanartikeln & tidningen vi ska skicka till dom.. Men här är iaf en lista, blev utmanad av Emma =)

1. Vad gjorde du för 10 år sen?
» Jag var 8 år.
» Lekte med Pierre typ varje dag =)
» Jag blandade polska och svenska i varje mening haha!

2. Vilka fem saker finns/fanns på att göra listan idag?
» Ta ut pengar
» Vara good girl i skolan
» Kolla på gås jacka =)
» Prova min bunnyoutfit! ; )
» & sen softa hela kvällen!

3. Godis jag gillar
» Allt typ ; ) Om jag sätter upp varje godis var för sig blir det ungefär 74629 stycken =)

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär
» Köpa hus i LA, lägenhet i New York, hus någonstans i Europa, lägenhet i Polen =)
» Köpa saker till alla husen och lägenheterna.
» Ge min familj pengar.
» Fixa walk-in-closet & köpa helt nya kläder & skor!
» Resa utomlands 500 gånger ; )
» Köpa bmw z3 & Merca SLK =)
» Sen kommer jag inte på så mycket mer men skulle säkert gjort 8379 saker till =)

5. Städer/orter som jag bott i
» Göteborg
» Lerum
» & sen Göteborg igen

6. Fem länder du varit i
» Polen såklart ; )
» Spanien
» Frankrike
» Italien
» Tyskland
» + massa mer! Bilade alltid förut runt i Europa.. Typ rena rama spontanresor..

Jag utmanar den som vill =)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0