Jag har ont i mig =P (inte som ni tror)

Är i skolan & har sjuukt ont i magen.. Eller egentligen så är det ovanför, hmm.. Nästan solar plexus eller vad det heter.. Undra varför..? =/

Ska till Ikea idag efter skolan och sen ska jag köpa hårfärg, blooont ska det bli ; ) Inte mycket ljusare men iaf ljusa upp det lite och sen så ska jag klippa mig lite med.. Inte mycket på längden, eller snarare inget för vill ha långt på skolkortet som vi ska ta nu på Måndag, men rätta till luggen & så.. Den är alldeles för lång nu..

Nej nu ska jag vara jävligt oduktig & spela =)

Puss!

Julia
2008-10-03 @ 21:18:26

Ditt hår kmr säkert bli jättefint:D du måste visa bilder sen!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0