Guldfisk minne

BRA att jag hade 1oo saker att skriva om här men så fort jag tryckte på "nytt inlägg" så försvann allting =/ haha! Sämsta minnet eller vadå?

Ända saken jag vet till 15o % är att jag älskar mina nära & kära! VET att ni finns där för mig i alla lägen och vad som än händer er så finns jag där för er också! Detta är inget tomt prat heller som man vet att många håller på med. Fick ju som sagt reda på lite saker idag och insåg att ni betyder allt för mig! ♥ Mer än jag kan förklara..

Jobbade idag också.. Gick väl inte alltför bra men sen är det lite svårt när Husam inte jobbar, han ger en sjukt mycket pepp av att bara vara där i lokalen haha =D Ska jobba helg för åker ju iväg till Stockholm så hoppas på bättre i helgen.. Även ifall jag inte säljer så får jag ju pengar men man ska ju inte sitta där utan att sälja egentligen.. Aja. Det kommer nog bli bra!

Ska dra mig snart hade jag tänkt.. Måste packa. Åker ju inte förens på Onsdag men efter skolan imorgon så ska jag hem en snabbis och hämta väskan och dra till Emma. Kommer inte ha tid att packa så därför måste jag göra det nu =/ Jaja..

Hörs imorgon antagligen! =) Natti natti..

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0