Du tror du är så jävla cool

Kom hem för en timme sen ungefär & har hunnit med massa sen dess, är sjukt trött nu! Vill bara sova & fan inte lätt att lämna en varm famn såhär sent på kvällen =( Hade inte mammut behövt min hjälp så hade jag ju inte åkt hem men man måste ju såklart ställa upp! Hon kan ju fan inte ens gå & vi har ju hund och hela köret..

Seriöst. Har fan inget att berätta haha! Lovet hittills har varit sjukt bra, det är ju inte så att jag inte har gjort något liksom.. Men jag vene bara vad jag ska skriva ut här.. Är så jäkla trött så kan inte göra något alls..


VISSA MÄNNISKOR GÖR MIG HELT JÄVLA FUCKING GALEN!!

Ursäkta men man MÄRKER skillnad på vissa. FAN vad glad jag är som äntligen har träffat en mogen person, inte som du din jävla nolla! Smutskastar folk du inte ens vet vad dom heter. Vad fan vet du!? Det kallar jag omoget! Är så jäkla glad att jag aldrig träffade dig =) Snacka om att ljuga ihop storys om "hur bra du är". Idiot.

Mm, aggroutbrott behövs ibland ja. Förlåt, men jag hoppas han läser det =)

Puss!


Emma
2008-10-30 @ 00:45:07

tell me everythiiiing älskliing! (k)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0