Var e boxen? Dääär e boxen!

Kom hem ett tag sen & sitter bara här och tar det lungt.. Måste vila upp mig inför morgondagen..

Iaf så festen igår då.. Mm det var iaf Emelie i klassen som fyllde 18 & hon hade maskerad.. Först fick vi mingla lite, äta mat & maten var riiiktigt nammi! Även ifall jag inte åt mycket för hade väärldens magvärk & var redan mätt så åt jag iaf frukt & den var typ ♥♥♥.. Haha aja iaf.. Sen så hade vi tävling som var music quiz & efter det  drog dansen igång.. Hade askul på dansgolvet när den BRA musiken var på.. Men alla bytade ju hela tiden sen & det sög =( & dessutom så bröt dom av dansen mitt i allt & ba: nuuu ska vi ha en tävling till.. Tro mig, ingen var pepp på tävlingen! Man hörde ju alla klaga.. Aja, när den avslutades var det tillbaks till att skaka ass ; )

Alla drog typ vid 12 & egentligen skulle vi ju också ha gjort det men bussen stannade inte i Lerum, den åkte direkt till Göteborg typ & vi skulle ju till Emma & inte till mig. Men hade vi tagit bussen & sen tåget hem hade det kostat oss mycket mer! Aja.. Vi satt egentligen bara & väntade två sista timmarna för allt roligt folk hade stuckit.. Vi fick liksom inte plats i någon bil eller något alls =( Så det var det kassaste, att sitta & vänta liksom.. Tog iaf sista bussen vid 2 och kom hem säkert! =) Jag hade ändå ganska kul & tycker om min klass sååå mycket mer nu! Tog ett klasskort som kanske blev liiite misslyckat för man såg inte alla men det gör inget ; ) Det ska ändå upp i korridoren haha!



& här är bunniin för kvällen!



Puss!

Emma
2008-10-13 @ 00:07:31

snyggast i hela världen är du! och jag ääälskar dig! <3

Robin
2008-10-13 @ 09:33:54

haaawwwwwty!! got hearteyes

Mintra
2008-10-16 @ 10:43:19

Fint hår du har :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0