Världens vecka väntar!

Mår fortfarande inte bra =/ Sitter iaf just nu på msn & pratar med foolk.. Har ändå rätt tråkigt men hade aaaldrig pallat göra något annat så kasst som jag mår =( Tror det är mycket nerver/stress inblandat! Måste tagga ner och börja planera saker mycket bättre..




- Skriva min muntliga redovisning i naturkunskapen (skulle ha varit klar & skriven ungefär 2-3 veckor sen!!)
- Redovisa naturkunskapen!
- Skriva en VG bokanalys!
- Gå på två jobb introduktioner, första på Måndag 16:oo till 21:oo & andra på Onsdag, ungefär samma tider.
- Kolla på Gåsjacka (dissade det idag!)
- Umgås med familj & kompisar.
- Tandläkaren som ger mig feteångest & gör så att jag vill slå in hennes feta käft =)
- Jobba 3 pass under en vecka ungefär.
- Plugga på riksdag/regering, prov på Fredag!
- Träffa nytt folk plus försöka knåpa in någon fest här & där..
- Klara körkortsteori testerna!
- Plugga inför körkortsteori provet!
- Skriva hemtenta i religion (skulle varit klar förra veckan!)

Hmm, japp.. Kan ni förstå att jag har ont? Kanske inte låter så jättemycket & jobbigt men det är det! Aja.. Jag klarar det såklart! =) Trots att jag har ton att göra tänker jag iiinte vara negativ! Detta ska iaf hinnas med under en vecka & typ 2-3 dagar.. Men det är luugnt ; )

Skriver nog sen igen..

Puss!

Emma
2008-10-10 @ 23:55:32

äh fy faaan vilken lista :(

kan tyvärr ge dig nyheten om att du har glömt att skriva religionen & på fredag har vi muntligt förhör om regeringen (y)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0