You know you love me

miihi!

Finns inte ens ord.. Det är PRECIS så en säsongsavslutning ska se ut! Jag skrattade, grät, älskade, hatade och 50 känslor till, på en & samma gång! ♥

Gossip Girl ; trodde aldrig det kunde vara så bra när jag väl började kolla på serien. Men jag har kollat igenom hela första säsongen nu och pallar inte vänta tills på Söndag då säsong två drar igång! Glöm inte, kanal 5 19:oo!  Tackar allt som finns att det ändå tog sån tid för mig att kolla igenom hela första säsongen för hade inte klarat av att vänta i flera månader på nästa säsong som många har gjort!



Besides that..

Hade bråk såklart - over nothing! Blir alltid så.. Men avbryter man mig när jag förklarar får man fan faktiskt hålla käft & inte babbla på som om jorden aldrig har funnits! Japp, jag blir arg.. Speciellt när man gör det varje gång jag ska berätta/förklara något! Mmh, handlar såklart om Jonathan men orkar inte ta det mer här nu! Min blogg ska fan inte handla om olycka mer! =) Bara happiness & love ♥

Ska försöka dra mig mot sängen någongång snart.. Vill inte somna sent inatt igen men kommer nog bli så ändå haha =)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0