Aarrr like a pirate!

Satte i halsen på riktigt förut haha sån klant eller! Men så blir det när det händer heeelt oväntade saker mitt i allt..

Bra skola jag går i, sitter på msn & snackar med folk.. Jag & Robin snackar om min framtida singel som ska bli världskänd och jag ska vara på framsidan av cdskivan.. I en bikini. I vattnet. All wet. Tydligen med ett träben också haha.. Som en pirat alltså ;) haha interna skämt.. Dom är ju bäst!

Förlåt om jag verkar lite skum men haha sånt ÄR faktiskt kul hehe..

Förövrigt händer det inget mer i skolan nu ;)

Puss!

Emma
2008-09-06 @ 02:16:59

hahahaha det va faktiskt as ballt!!

å duuuuuu!!!! jag vet va det där cp tecknet som dom gjorde på ewes fest betydeeer!!! :O då satte JAG i halsen!! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0