Bästa helgen på LÄNGE!

Ska fortsätta där jag slutade blogga i Lördags morse!

Åkte till Emma & när jag kom fram så började vi fixa med lokalen, typ bära ut allt som skulle bort, lampor, mat & så fixades även musiken klart.. Efter flera timmar av sånt så började vi fixa oss själva & sen vid 21:oo kom första folket (ifs lite tidigt) och vi började dricka.. Sen droppade det in mer & mer.. Blev runt 50 pers tillslut & allt var lyckat! =) Trots vissa tråkiga händelser är jag heelnöjd!

Tack till alla ännu en gång som kom & förgyllde våra första dagar som 18åringar! =D <3


Dagen efter var det iaf städning på G.. Vaknade inte allt för sent och knappt bakis så gick vi ner till lokalen och började röja.. Trist nog så hade någon idiot snott två lampor (vem FAN snor två lampor som kostar max 50 kr?) moget liksom.. Vi märkte också att vissa skivor var tagna =/ Har dom inte egen musik hemma eller? ;P haha salaklar eller vad det nu än var ;) Emma rätta mig om det blev fel! =P

Måste också erkänna att jag träffade på väärldens sötaste kille hihi =)

Aja.. Det var nog allt va..

Puss!


Emma
2008-09-01 @ 23:52:40

salaklar is the riiight word ;)

och JA suss! han är sötast! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0