Bra dag men sjuuukt trött!

Bok & bibliotekmässan idag var faktiskt rätt kul, fast snacka om att jag har apont i benen nu haha.. Tog massor med godis & pennor och såg och tog kort på Jan Guillou, Bosse Bildoktorn, Peter Stormare & kronprinsessan. Tog såååklart även kort när jag & Emma kramade en jättesöt röd maskot med jättemycket gosigt hår haha =D Har inte bilderna för det är Michael som har dom men ska lägga in så fort jag får dom! =) Skulle ta kort på Bert Karlsson också men vi hittade inte honom.. Kanske lika bra det för han var tydligen jättearg på alla som ville ta ett kort (det var vår uppgift för idag).. Men man har ju hört innan att han är helt cp =/ Just det ja.. Tog kort med Mark Levengood också.. Fast han kändes lite platt ; ) Ni får se vad jag menar när korten kommer upp, haha!

Efteråt så åkte vi iaf in till stan & gick runt lite.. Köpte ett linne på Gina, tar väl kort på det när jag pallar.. Orkar inte idag haha.. Kan knappt röra mig så ont har jag! =P

Iaf.. Nu har jag gjort klart min andra engelska uppgift & nu känns saker mycket lättare! Det gäller att ta sak efter sak och försöka strunta i att tänka att man har hundra andra uppgifter på g.. Kolla, förra veckan var jag världens katastrof för alla skoluppgifter men nu känns det MYCKET lättare just eftersom jag har tagit en sak i taget! =)

Men jag ska nog inte plugga så mycket mer ikväll.. Kanske börja lite lätt på naturkunskapen, ska ändå ha redovisning nästa vecka.. Men man måste ju vila också.. Fast det finns ju helgen till för hehe =) Ska iaf kolla på Gossip Girl ikväll, sitter & laddar ner de sista avsnitten nu.. Säsong två drar ju igång nästa vecka & man måste vara klar med säsong ett då =P

Puss!

Pixi
2008-09-25 @ 19:36:48

Tjo. kikade in, hoppas allt är bra :)

JENNA
2008-09-26 @ 12:09:39

äsh, jag tyckte du var jätte fin i mörkt!

besides, det är snart vinter, och långt kvar till sommaren, så du hinner ju färga tillbaka ditt bloonda ( :



tush låten menardu ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0