Dagen efter festen

Lala är aptrött (inte bakis och huvudvärk!!!!) & har bara suttit och degat i soffan, ME LOVE! Ska checka klart Gossip girl, 3 avsnitt kvar!

Tydligen är Mikael i Sverige igen, he called me & ville ses, typ ta en kaffe eller något men dissar man en måste man dissa andra typ & jag sa ärligt att jag inte pallade.. Orkar inte fixa till mig. Ser exakt likadan ut som när två tredjedelar av wkts ♥ lämnade mig, dvs råååsa hotpants & snobben tisha ; )

Nu ska jag läsa andras bloggar.. Vi hörs senare! Psst, mammut gör äppelpaaaaaj =D

Puss!

matilda
2008-09-28 @ 21:02:41

vilken fin blogg du har!

Pixi
2008-09-29 @ 10:59:08

hej =) visst jag kan lägga ut receptet senare idag. hoppas allt är väl idag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0