Go 'head and hate me baby

Att försöka sova bort förkylningen när ett & samma bilalarm går konstant och dom borrar på byggarbetsplatsen på samma gata funkar inte sååå bra.. Ifs ville jag knappt sova men lite måste man ju efter att man har vaknat 150 gånger på natten och drömt hemska drömmar.. Mmh jo jag gillar att vara sjuk & softa hemma men palla att allt stör en när man inte vill bli störd! För då blir jag störd haha =P Dålig jag veeeeet! haha..

Regnar hela tiden gör det ju också så jag ska sätta mig i soffan & kolla Gossip Girl och dricka te =) Fast det får väl bli om ett tag, ska plöja igenom dagens bloggar & bilddagböcker.. Eller nu börjar visst Desperate Housewives ; )


Haha såhär sover jag & alex alltid! Han älskar att ha huvudet på kudden, sjuk är han =P



Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0