Scary shit

Godmorgon!

Är i skolan nu och ska skriva en inlämningsuppgift som ska in på Onsdag.. Såklart man passar på att blogga när man har tillgång till data ;)

Var med om en läskig sak imorse.. En tant typ i läkarkläder sprang in i spårvagnen som jag satt i & tar tag i en man och tar fram en sak, ser ut som att hon ska ge honom en stöt eller något.. Iaf så sliter han sig loss och sprang allt vad han kunde ut från spårvagnen & hon hoppade ut efter men han hann komma iväg så hon stannade på hållplatsen & ringde.. Iaf så ser jag han springa runt i Vasa området (såg askul ut men det är rätt tragiskt faktiskt).. Sen så helt plötsligt dyker han upp två hållplatser längre bort, på Grönsakstorget & ska gå på samma spårvagn =/ Jag blev ju fan livrädd & blänger på honom.. Han gick inte på då utan gick över till andra sidan haha.. Hoppas det var för att alla i spårvagnen kollade på honom & han fattade att vi kände igen honom.. Aja, det låter kanske inte så läskigt men det var det för kul att det springer runt ett psycho i Göteborg nu =/

Kan inte skriva mer nu för jag måste skriva klart min svenska uppgift..

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0