Good girl

Nu sitter jag faktiskt & skriver på min svenska =) Duktig som jag är hehe.. Har ifs mycket kvar för det är mycket text som ska skrivas på varje fråga men att ta en fråga en dag i taget är ju lugnt.. Varför gjorde jag inte så innan? Klant =P

Blir förresten jääkligt trött på all Idol 2oo8 reklam som sitter överallt över hela webben, dom ser helt mongo ut på klippen ju haha..

Miih jag är trött & jag har ett The Hills avsnitt & aftershow, två Gossip Girl avsnitt (hittills, ska ladda ner fler) att kolla på.. Ofta det blir ikväll liksom.. Är en aning lack på svensk tv också eftersom de bara visade 13 av 18 avsnitt på säsong ett av Gossip Girl..!? Sjukt skumt!

Aja.. Ska skriva klart fråga två nu..

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0