I think I'm the laziest person in the world!

Hepp.. Det blev ingen extremt kladdig kladdkaka ikväll.. Pallade inte göra den haha.. Snacka om att vara lat när man inte ens orkar göra en go kaka till sig själv ;b

Just nu har jag Alexxx i mitt knä.. Han vääägrar släppa strumpan som han snodde från mitt rum, han är helt galen i strumpor. Fattar inte vad som är kul när han ändå bara sitter där med strumpan i munnen & kollar på oss.. Svär, han kan sitta så flera timmar i sträck.. Har hänt många gånger! Men är man speciell så är man speciell hehe..

Hmm.. Okej, vad har jag gjort ikväll då?

Plugg ; nope.
Kaka; nope.
Top Model; yes.
Vilat; yes.
Läst bloggar & kollat bdb; yes.

BRAAA Suss ;)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0