Inget godnatt här inte ;)

No more <3


Har kollat klart på filmen nu & ska nog lägga mig snart.. Kommer aldrig orka imorgon annars hehe.. Men har egentligen ingen lust att sova.. Vill bara sitta uppe & leka runt på nätet =P


EN SAK SOM STÖR MIG:

Snubbar som addar en på msn, försöker vara trevliga & sen slutar det såhär:

Joel säger (23:38):

hms jada, rätt bra, jobbat o pluggat mest

hur lång e du?

-` ڪےusscutiie ; You don't know a good thing til it's gone, and found someone else (*) « säger (23:39):

okej vad jobbar/pluggar du med?? 162 vadå då?

Joel säger (23:39):

civilingenjör teknisk fysik pluggar jag, haaard job =)

-` ڪےusscutiie ; You don't know a good thing til it's gone, and found someone else (*) « säger (23:41):

hehe okej.. mm låter så :P

Joel säger (23:41):

du ser ut o ha snygg kropp me

-` ڪےusscutiie ; You don't know a good thing til it's gone, and found someone else (*) « säger (23:42):

mm har jag

Joel säger (23:42):

75c?

Liksom, come on ?

Nepp, nu ska jag eeeh.. Komma på fler saker att göra så jag slipper gå & lägga mig ;)

Puss!

I'm feeling like this tonight ; why won't you come see me ? ;)



nöten
2008-09-03 @ 08:33:20

kneppis=P men snygg tröjja iaf;)

Suss
2008-09-03 @ 10:20:58

Svar nöten: Haha mm tack så mycket ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0