Kan jag också få pengar för att jag nämner produkter? ;)

Idag gick jag upp tidigt för en gångs skull, halv 1o blidde det =) haha blidde det.. Fult att säga så =P

Har skickat iväg mammut nu för att köpa lite products im gonna have =) Ska bli testa testa.. Hon skulle ju ändå till affären så varför inte passa på? =P Hoppas dom funkar iaf.. Allt funkar ju olika på olika människor men det ska iaf funka på 8 av 1o så hoppas jag är en av dom 8 haha.. Kan säga senare om dom funkade eller inte =) Var iaf produkter från Garnier, ena från Garnier Fructis schampoo och balsam & andra från Garnier Pure, bla den nya 3 in 1 & lite annat..

Orkade inte uppdatera mera igår för hade inget att berätta.. Bakade iaf min extremt kladdiga kladdkaka igår & ååh blev ju så gott! Har verkligen lärt mig konsten & hittat världens bästa recept ;) hehe..

Skriver väl om ett litet tag igen..

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0